Mål med projektarbetet

Efter mycket om och men bestämde jag mig för att välja ett tema som är en "mig-grej", något som kan gå hand i hand med vad jag vill jobba med. Även om jag inte vet specifikt vad jag vill jobba med. Något som beskriver vem jag är, vad min grafiska stil är och något jag kan bära med mig tills när jag börjar jobba - och förhoppningsvis efter det också. Jag har lagt upp tre mål i mitt projektarbete, som jag hoppas att kunna nå upp till..
 
  1. Utforma ett mönster, som då beskriver mig som grafiker, och som har med mig att göra.
     
  2. Få se mönstret utanför skärmen, dvs inte bara skriva ut, utan även trycka upp på t.ex. tyg.
     
  3. Kunna se den klara produkten och hålla den i handen, låt oss säga att jag trycker upp mönstret på ett tyg, då vill jag kunna se mönstret på exempelvis en klänning eller en gardin. Dock får jag ha i tanken att jag är värdelös på att sy, så om jag inte hittar någon som kan göra det åt mig så får jag väl slänga ihop en kudde, det ska jag klara av.
     
 
Om jag inte gör ett tyg så kan jag även ha tapeter i åtanke, även om det minskar mina mål från tre till två, men så länge jag får mönstret i annan form än papper så är jag nöjd!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback