Projektidéer

Jag vet så mycket som att jag ska göra ett mönster. Ett tyg troligtvis. Som sedan förhoppningsvis ska "utvecklas" till ett föremål. Gardiner, kläder, lakan, tja det finns många olika alternativ.
 
Man ska ju dessutom försöka göra någonting som kan passa sig i en portfolié av något slag efter gymnasiet.. Om man sätter ribban högt då, vad vill jag helst av allt göra efter gymnasiet? Jag vill syssla med någonting som skulle passa människor med liknande kultur/stil som mig, utforma mönster till tyg, kanske formgiva vad det ska vara på också. Designen på ett klädesplagg, en kudde, tja allt möjligt. Slänger in lite saker som har inspirerat mig att komma fram till idéer..
 
Plånbok från Deathly Cute (länk).
Sandwich-klännng från I'm Your Present (länk).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback