V. 5, tryckerier

Stötte på mitt första problem idag, jag kan inte börja rita av disketterna fören jag vet hur stort trycker ska vara, och jag vet inte hur stort trycket ska vara fören jag har kikat mer på material och tryckerier. Så jag satte mig och googlade runt lite idag, inte för första gången, men med sökorden "tryckeri + tyg" så lyckades jag hitta en väldigt hjälpfull tråd i ett grafiskt forum (länk).
 
Jag stötte på en uppsjö med tryckerier, nu gäller det bara att sortera då, såg att något tryckeri hade minimumkrav, får dyka ner djupare i det innan jag bestämmer mig. Vill inte tvingas köpa 300 meter tyg, det lär jag inte behöva.. Jag slänger upp några av tryckerierna jag hittade här, loggan fungerar som länk om allt står rätt till.
 
   Bergh Fabrics, har prislistor samt förslag på material, info om
   materialen (t.ex. tvättråd) med mera.
 
 
  Inga minimunkrav, samt att jag fick en snabbkurs i filformat
  som godtas (i alla fall på just det tryckeriet)
 
 
   
 
 
 
 
  Inga minimunkrav, trycker även upp tapeter
  och väggdekaler, MEN ligger i USA.
 


Kommentarer
Annette

Boktips: Lotta Kühlhorn - Rapport
(en måste bok vid mönsterarbete)

2013-02-05 @ 10:27:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback