V. 13, fördigrapporterat mönster

Nu är mönstret färdigt för tryck! Ska bara hämta ner färgkoderna och lägga ut mönstret på en 150 cm bredd, behöver inte lägga ut den på höjden tydligen, mailade igår och fick det lättande svaret :D

V. 13, tryckförberedelser

Nu har jag mailat för att bekräfta att jag ska trycka med Tobex. Jag ska ordna ett mönster i storleken 150 x 500 cm (eftersom att jag tänkte trycka 5 meter) och ta reda på alla färgkoder som används. Nu blir det pilligt med sifforor vill jag lova..

V. 13, alla disketter klara (wip)

Här är en work in progress-bild på alla färdiga disketter! Jag bestämde mig för att skriva "realistiskt" på disketterna, alltså låtsas att dom innehöll dokument och bilder från min eller någon annans livstid. Jag bestämde även att skriva "graduation 2013" eftersom att det är det året jag tar studenten, även om disketter inte är i bruk idag så tyckte jag att det var en bra kontrast, och som också kan påminna mig i framtiden om att det var 2013 som tyget blev skapat.
 

V. 12, disketterna är färdiga!

Nu är disketterna färdigritade! Allt som återstår på dom nu är att komma på ett namn som ska sitta på etiketten (om jag ska lämna in någon produkt till Designtorget, typ tygpåse/grytvante) och efter det kan jag komma på något på samma tema som kan stå på etiketterna PÅ disketterna.

V. 12, diskett 5/6

Jag är strax klar med den 5e disketten, och räknar med att på fredag kommer jag åtminstone börja med att placera ut disketter till ett mönster. Helt i tid med planeringen! :)

V. 11, färdig diskett

Nu är diskett nummer ett äntligen klar! Lyckades ladda upp den i rätt färger också! :)
 

V. 10, måla av disketterna

Nu kör vi igång, jag är lite stressad, jag vet att jag ligger i fas med tidsplaneringen, men jag har ju aldrig gjort något liknande under en sådan här tidspress tidigare, så jag vet inte om min tidsplanering räcker till! Måste ligga i nu! 
 
Här var det tänkt att jag skulle lägga ut en bild disketten so far, en wip-bild, men av någon anledning så blir färgerna omvända, vitt blir svart osv.. Måste rota djupare i det här..