V. 20, redovisning avklarad

Då var redovisningen checkad och klar. Det gick superbra! Woohooo! Det känns lite tokigt att allt är klart när man har jobbat så intensivt med projektet nästan varje dag i ett halvår..

V. 20, färdig tygväska

Till slut blev det en väska. Efter mycket blod, svett och tårar. Fast inte så mycket blod. Eller svett. Bara tårar, haha!

V. 18, Mina planer går inte vägen

Jag kan fan inte sy! Ursäkta språket men jag är alldeles för dålig på att sy för att kunna göra ens en kjol.

Men ingen borde ha för höga förväntningar på mig egentligen. Jag är ju mediaelev - inte kläddesigner..

Funderar på att göra en tygpåse istället.. Blä vad tråkigt.. Men jag kan ju inte göra något annat.. Kjol är alldeles för avancerat det med..

V. 18, mönstret i handen

Jag blev positivt överraskad av hur fint det blev! Materialet är underbart och färgen kom inte alls ut som lika grön jag var rädd för, den är grå och fin med pigga inslag av bl.a. rött :D

V. 18, "Firma Elisabeth Bergström"

Jag se fått paket! Mitt tyg är äntligen här!